Feestjehhhhhhh

Het seizoen van de festivals en feestjes is weer aangebroken. Jeuuuuuuuj. Maar wie zou ik zijn, als ik de hele boel niet af zou zeiken?



Ben ik weer na een maand ofzo. Fissa!!!11!!1!1!!!11!!!1!111

Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik hou echt van feestjes en festivals. Niks beters dan een hele dag dansjes en drankjes doen met leuke mensen en goede muziek. Dat terzijde.

Het is namelijk weer bijna Koningsdag en dat betekent voor mij Kingdance Zwolle: een dondersmooi feestje bij de IJsselhallen. Buiten, which is the whole fucking problem. Vorig jaar stond ik in m'n hempje zowat weg te smelten en de volgende dag was ik vies - maar dan ook echt VIES, hard verbrand. De weersverwachtingen voor Koningsdag dit jaar? Puuuuuuure pauper. Regen, een graadje of 12 en dus ontzettend kutweer. Echt kutweer. Don't get me wrong, ik laat de sfeer niet verpesten door een beetje regen, maar het is nou niet echt bepaald wat je noemt fun ofzo.

En daarbij is zo'n dagje feesten ook behoorlijk duur. Gemiddeld ben ik zo'n 6 uur op zo'n feest en elk jaar blijven ze die schijtprijzen maar omhoog gooien. Je betaalt tegenwoordig gewoon easy 3 eu voor een rosébiertje ofzo. Vieze vuile afzetters. Ik ben ook maar een vakkenvuller. #thuglife #sadlife

Wat ook nog wel eens ontstaat op dat soort feestjes is opeens een dikke vette fittie. Paar dronken lijpo's die ff ruzie met mekaar gaan zoeken en elkaar uitschelden voor homo. Never noemen ze elkaar klootzak of zo, altijd homo. Vaak met een bijvoeglijk naamwoord als "kanker" ervoor. En dan is het 1 klap en dan is de fittie weer afgelopen en dan zijn ze:
a. bff's
b. allemaal van het terrein verwijderd door een beveiligermeneer, waar ik overigens altijd mijn dagelijks geluk, plezier en vermaak uit haal.

Bier. Overal bier. Dat is obviously niet zo'n heel groot probleem, totdat het over je heen komt. Stel je voor dat je haar echt perfect zit en dan komt er zo'n lange lijpo boer aan en die laat zo perongeluk expres zijn bier kats over je kop vallen. Sta je dan, zeiknat van het bier.

En dan ook nog: kots. Overal kots. Vooral op outdoor-festivals. Denk niet dat ik dat verder nog uit hoef te leggen.

Ik herhaal: ik vind feestjes leuk maar als ik ooit een no-budget festival mocht organiseren zou iedereen die kotst een boete van 1 miljoen eu krijgen en wordt al het drinken 50 cent en zo. Fun.

Wat vind jij het meest kut of juist leuk aan feestjes/festivals?

De groet'n 


1 opmerking:

  1. Allemaal leuk en aardig, maar waar is het gezeik over de onderwaardering van havisten, kettingrokerers, plebs en de haat op bepaalde suggesties naar bepaalde begeleiders toe ? Dat had het allemaal 30 keer beter gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je reactie ix oo ix oo